Allt har ett slut

Så var tre veckors semester till ända med maken. Vi har ju haft ett underbart väder eller har får man väl säga i år. Men nu så är det slut för denna gången.. Och det ska bli så skönt i morgon när maken går till jobbet är jag ledig i två dagar jag hade inte stått ut en dag till. Jag behöver space egen tid, komma och gå som jag vill och även han. Så när maken började gorma på mig för att badväskan blev tyngre och tyngre för varje gång vi skulle till stranden (det är alltid han som bär hehe) kände jag att åh snart är det måndag och jag är ledig. Missförstå mig rätt vi har haft en jättefin semester tillsammans men nu får det räcka för denna gången. Vi har bara latat oss i flera veckor, jag tror inte att jag har lagat mat mer än 5 gånger. Vi har ätit ute för det mesta passar mig utmärkt vill inte stå i ett varmt kök och laga mat no no. En helg i Årjäng blev det med kära vänner och familj, vi badade,grillade, spelade minigolf och var på trav förstås. 
 
En tur till Tyskland grillkvällar med fotboll med ungarna har det oxå blivit, ja helt ok sen en hel del planering inför helgens begivelse mitt 50 års kalas. Men sommaren är ju inte slut än det blir nog flera bad och mer böcker att läsa ett nytt virk projekt är på gång oxå. För nu har jag en hel del på gång  när det blir vardag igen orkar inte gå omkring och bara lata mig.
 
Återkommer efter helgen då jag hoppas att jag har en hel del att berätta.
Kramelikram Aggie och förresten maken hade rätt väskan blev lite tyngre för varje dag. Ja jag måste ju ha med mig lite olika böcker, handarbete, kuddar, filtar och badkläder oxå hehe.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild Välkommen till min blogg. Detta är ingen matblogg utan en blogg som handlar om en kvinna mitt i livet. Före och efter barnen. Här får du ta del av mitt liv med en viss ironi och knorr på ibland.

RSS 2.0